تبلیغات
http://irancell.ir/ تمام اطلاعات درباره ایرانسل - شماره های مرکز خدمات مشترکین تغییرکرد برای شما دوست عزیز
 
تمام اطلاعات درباره ایرانسل
*خط فقط ایرانسل*
                                                        
درباره وبلاگ

*تمام کد ها و مطالبی که باید درمورد خط اعتباری و دائمی بدانید*
مدیر وبلاگ : محمدمهدی اصغری
نظرسنجی
ایا این سایت برای کد و مطالبش خوب است؟






آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

سینا: شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور به شماره های ۷۰۰ و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تغییر پیدا کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شماره های ۱۳۰ یا ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های دائمی و ۱۴۰ یا ۰۹۳۵۱۴۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، شماره های مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شماره های ۷۰۰ برای تماس از سیم کارت های ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماس های بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شماره های قبلی شدند.
مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل می باشد.
براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه می شود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور می شود.
شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل خود می توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعمل هایی که برای انجام عملیات های مختلف اعلام می شود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.
از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین می توانند شخصا عملیات های مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.







نوع مطلب :
برچسب ها :